APA BEST ON VIP PRIVATE EVENT AND SALE

APA BEST ON VIP PRIVATE EVENT AND SALE

personal shopper coach handbag branded malaysia coach vip event

Mungkin ada segelintir customer yang tahu ataupun ada segelintir customer yang tak tahu tentang Coach Diamond VIP Private Event.


So sebelum Leya cerita dengan lebih lanjut, jom kita sesama tengok dulu tier or level level VIP yang ada dalam Coach Malaysia yang membolehkan seseorang tu untuk dapat banyak privillage untuk shopping di Coach Malaysia. So kat bawah ni kita dapat tengok berapa RM yang seseorang tu perlu spend untuk berada di different level or tier VIP di Coach.

Leya sekarang berada di level Diamond VIP dimana Leya wajib kena spend RM10k dalam masa setahun. Tapi Alhamdulillah, dah 4 tahun berturut-turut Leya jadi TOP SPENDER di Coach Malaysia. Sebelum ni Leya memang Leya dah pun Diamond VIP walaupun sebelum jadi Personal Shopper sebab Leya memang tetap akan shopping untuk diri sendiri    Yang mana dah follow Leya lama dia tahulah betapa kuatnya Leya shopping kat Coach untuk diri sendiri   

So basically, on Private Event, Diamond VIPs Coach boleh purchase with extra %from usual % yang we already hold. Jadi memang this kind of event pun antara yang dinantikan oleh our team untuk beli barang Coach di butik dengan harga yang rendah berbanding normal and VIP price on normal days. So kami pun suka ambil kesempatan untuk open order awal kepada customer kami usually 1 week sebelum supaya Coach boleh reservedkan bag yang customer kami order.

Tapi yang paling best kalau Coach tengah SALE and sebagai Diamond VIP yang terhormat, kami akan dapat extra % untuk setiap item even item tu dah 50%   Rugi sangat tau kalau customer tak ambil peluang untuk grab masa SALE.


Coach Private Event ni selalunya akan diadakan bila Coach nak launching sesuatu contohnya macam SALE atau NEW COLLECTION. So memang selalunya kami akan ambil kesempatan open order to our customers. Selain tu apa lagi yang best masa Private Event Coach? Of course lah goodies and makannnn....    dan jumpa kawan-kawan and secara tak lansung boleh networking. 

Tapikan apa yang best adalah bila dapat belikan customer customer kami dengan harga VIP. Rasa satu kepuasan bila ramai-ramai dapat rasa apa yang kami ada. Jadi kami memang suka share harga VIP kami dengancustomer kami semua untuk kita sama-sama dapat rasa shopping at Coach with VIP price gitewww...

So buktinya masa Raya 2023, we already spend over RM16k masa Raya saja tau, belikan bag customer. Terima kasih kepada semua Team Get Lush Outlet (handbagbranded.com) dan to all our customers too...

Video shopping Raya boleh tengok sini-->

Beli Bag Raya Coach Harga VIP


And also tak dilupakan - Thank you Coach Malaysia!


Jom tengok video

>>Short Vlog on VIP Events on TIKTOK<<