MACAM MANA NAK TAHU CIRI BAG FAKE?

MACAM MANA NAK TAHU CIRI BAG FAKE?

              

Lately dah ramai dan semakin berleluasa seller yang mengaku Personal Shopper yang menjual bag FAKE especially handbag Coach. Senang cakap dorang ni semua memang tak bertanggungjawab.Kesian dekat customer yang kebanyakkan feeling feeling beli bag dengan harga yang mahal kononnya original dari USA tapi sebenarnya Coach COPY CHINA.

Perkara penting yang kami nak pesan pada uols semua JANGAN CARI BAG COACH YANG MURAH SEBAB BAG COACH NI DAH MEMANG SEDIA MAHAL HARGANYA   


Yang paling menyedihkan ada jugak seller yang berani buat ADS kat Instagram and Facebook untuk jual bag bag fake. Contohnya macam ni   

Dah la harga memang tak masuk akal lansung. Dari harga pun kita dah tau bag tu FAKE atau AUTHENTIC / ORIGINAL. Cuba uols bezakan sendiri harga. Biasanya seller bag bag fake ni akan cakap "Oh kami beli di US Outlet" - maka sedarlah wahai sis sis semua BAG BUTIK / RETAIL nak-nak bag yang latest design macam ni tak akan dijual di OUTLET. Adakah mungkin seller seller ni tak tahu atau buat buat tak tahu dan memperbodohkan customer dengan menjual bag FAKE tapi claim bag tu original?


Tapi yang paling kelakar adalah bila seller seller ni bila jual bag siap dapat complete set lagi —  gift receipt, kotak, dustbag, tapi sebenarnya fake.Sedangkan kalau betul dari US outlet memang tak akan dapat semua tu melainkan bag semata - mata. Manalah customer tak happy kan, dah la dapat bag murah dari price personal shopper yang memang jual bag original. Tapi malangnya customer bayar hanyalah untuk bag yang fake. Kalau nak beli bag fake beli je kat Shopee dah tentu MURAH dan dah tentu kita tau TAK ORIGINAL. Kebanyakkan seller yang mengaku Personal Shopper ni pun semua beli dari Shopee juga.

Now kita tengok pulak ciri-ciri bag fake ni.

Inilah rupa ORIGINAL PRICE TAG dari Coach Outlet USA   

Jadi kami harap uols semua lebih berhati-hati dengan seller seller di luar sana yang akan ambil kesempatan daripada mereka yang tak ada knowledge tentang bag ni. So ingat pesan kami tadi, JANGAN CARI YANG MURAH SEBAB HARGA BAG COACH NI DAH SEDIA MAHAL   

Dekat Mana Nak Beli Handbag Coach Original?

Kalau uols semua tengah mencari handbag, purse, jam dan aksesori ORIGINAL , bolehlah shopping di handbagbranded.com. Kami adalah e-commerce website di Malaysia di mana anda boleh mencari produk fesyen berjenama ORIGINAL seperti COACH, FOSSIL, KATE SPADE, MICHAEL KORS dan banyak lagi.

Semua produk di website kami adalah 100% ORIGINAL – dari outlet dan butik di USA, Europe and sometimes Japan, dan kami memberi jaminan pulangan wang balik jika tidak ori.